לקביעת פגישת ייעוץ השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

    עורך דין מהירות מופרזת

    עו"ד מהירות מופרזת אסף ברדוגו

    עבירה על תקנה 54 לתקנות התעבורה, שקובעת מהי המהירות המרבית האפשרית בכל סוג כביש ולכל סוג רכב, היא עבירה נפוצה מאוד, בעיקר מפני שהמשטרה מקדישה מאמץ ניכר לאכוף אותה. לכן, גם עבור עורך דין מהירות מופרזת היא סוגיה שהוא מטפל בה לעיתים קרובות. עו"ד אסף ברדוגו צבר ניסיון רחב היקף בתחום, ובהתאם איכות השירות.

    דיני תעבורה מהירות מופרזת

    * האכיפה – המשטרה משקיעה כאמור משאבים רבים באכיפת עבירת המהירות המופרזת, ועושה זאת גם באמצעות ממל"ז (אקדחי לייזר), גם באמצעות מכשירי הדבורה (שמותקנים על גבי הניידות) וגם באמצעות מצלמות אוטומטיות שמותקנות בשלל מקומות.

    * המהירות הסבירה – מעבר לחובה לנהוג במהירות שלא עולה על זו המותר בהתאם לסוג הכביש, תקנות התעבורה קובעות כי "לא ינהג אדם… אלא במהירות סבירה" כשהכוונה היא למהירות המאפשרת שליטה מוחלטת בכלי הרכב ומותאמת לתנאי הדרך ולנסיבות.

    * קנס ונקודות – בהתאם לפער בין המהירות המותרת למהירות בפועל, נקבע גובה הקנס שיכול להיות 250 ש"ח, 750 ש"ח או 1,500 ש"ח. לקנס של 750 ש"ח נלוות גם 10 נקודות תעבורה, ולקנס של 1,500 ש"ח מצטרפות 10 נקודות.

    * פסילה מנהלית – קצין משטרה בדרגת מפקח ומעלה רשאי לפסול רישיון נהיגה של מי שנתפס או נתפסה נוהגים במהירות גבוהה מאוד (41 קמ"ש מעל למותר בדרך עירונית, 51 קמ"ש מעל למותר בדרך בין-עירונית) לפרק זמן של 30 ימים.

    * עבירת תלת"ן – נהיגה במהירות של 51 קמ"ש ומעלה מעל למותר בדרך עירונית או 61 קמ"ש ומעלה מעל למותר בדרך בין-עירונית מוגדרת ע"י משטרת התנועה כעבירת תלת"ן. בתיקים אלה המשטרה מעמידה לדין את הנהג או הנהגת תוך זמן קצר מאוד, עוד לפני המשפט מבקשת פסילה עד לתום ההליך המשפטי ובמשפט עצמו הדרישה היא לפסילת הרישיון לפרק זמן ארוך.

    משרד עורכי דין המתמחה בעברות מהירות מופרזת

    עורך דין מהירות מופרזת עשוי לסייע ללקוחותיו בדרכים שונות, בהתאם לנסיבות הספציפיות של כל מקרה. הדגש הוא על יושרה מצד אחד וציפיות ריאליות מצד שני, שכן יש מקרים שבהם ניתן לחתור לזיכוי ויש מקרים שבהם מזעור משך הפסילה הוא היעד הנכון. עו"ד אסף ברדוגו הוא בעל ניסיון רב בתחום ספציפי זה, ובהתאם איכות השירות שהוא מעניק ללקוחותיו.

    עורך דין מהירות מופרזת אסף ברדוגו

    משרד עורך דין מהירות מופרזת

    האם נתפסת נוהג במהירות מופרזת וקיבלת דו"ח תעבורה? האם אתה חושש שהדבר יוביל להחרמת רישיון הנהיגה שלך? במקרים כאלה, חשוב שתפנה לעזרתו של עורך דין מהירות מופרזת.

    עורך דין המתמחה בתחום מהירות מופרזת הוא המומחה לסייע לך בכל הקשור להליכים משפטיים הנוגעים לעבירות תעבורה חמורות כגון נהיגה במהירות גבוהה.

    תפקידו המרכזי של עורך הדין הוא ייצוג נאשמים בהליכים משפטיים בגין עבירות מהירות מופרזת בבתי משפט לתעבורה. עורך הדין מנוסה בניהול הטיעונים המשפטיים ובליבון הראיות והעדויות כך שיסייעו ללקוחו להשיג את התוצאה המיטבית.

    מומחיותו של עורך הדין נובעת מהכרת החוק והתקדימים המשפטיים הרלוונטיים לתחום זה. הוא בקיא בחומרת העונשים השונים שניתן להטיל על נהגים במהירות מופרזת ויודע היכן יש מרחב לתמרון משפטי לטובת הלקוח.

    יתרה מכך, עורך הדין יכול להציע מגוון אפשרויות טיפול כדי למנוע הרשעה וענישה משמעותית במקרה של מהירות מופרזת. ניתן לפעול בדרכים שונות, כגון לנסות להשיג הקלה בגזר הדין והימנעות מהחרמת רישיון, או לחלופין להגיע לפשרה בטרם קיום משפט ממושך.

    עו"ד למהירות מופרזת מתמחה גם בטיפול בהרשעות חוזרות – כאשר לנהג כבר יש רישום פלילי בגין עבירות דומות בעבר. במקרים אלו נדרש טיפול משפטי ראוי לנסות ולמנוע כליאה ותגובות חמורות מצד בתי המשפט.

    אם נתפסת נוהג במהירות מופרזת, חשוב שתיוועץ בהקדם עם עורך דין בעל הידע והניסיון הנדרשים כדי להשיג תוצאות ראויות. עו"ד מהירות מופרזת ירכז את המאמצים להגנתך ויעשה את המירב למזער את הנזקים וההשלכות של העבירה על מעמדך ורישיון הנהיגה שלך.

     

    נקלעת לבעיה משפטית?

    אנחנו כאן כדי לעזור




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין