לקביעת פגישת ייעוץ השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

    עורך דין נהיגה בשכרות

    עו"ד נהיגה בשכרות

    החוק מתייחס בחומרה רבה לנהיגה כשיש אלכוהול בכמות משמעותית בדם. למעשה יש אפילו שתי עבירות המתייחסות לכך, גם נהיגה בשכרות וגם נהיגה תחת השפעת אלכוהול. בעזרת עורך דין נהיגה בשכרות לא תסתיים בעונש קשה מאוד, ולכן זהו מצב שבו הצורך בליווי משפטי צמוד חיוני במיוחד. עו"ד אסף ברדוגו מטפל במקרים אלה כבר למעלה מעשור, במקצועיות ותוך הקפדה גם על יחס אישי.

    עורך דין נהיגה בשכרות – מידע שחשוב לדעת

    * חובת ביצוע הבדיקה – החוק לא מחייב נהגים להסכים לבדיקת ינשוף או בדיקת דם, אבל סירוב לבצע את הבדיקה נתפש ע"י הרשויות כהודאה בנהיגה עם כמות אלכוהול גבוהה מהמותר בדם, כך שמומלץ בחום בשלב זה לשתף פעולה עם המשטרה.

    * הכמות המותרת – בבדיקות הינשוף, כמות של עד 240 מק"ג אלכוהול בליטר אוויר נחשבת על-פי תקנות התעבורה לחוקית. בפועל מקובל אפילו רף גבוה מעט יותר, של 290 מק"ג אלכוהול בליטר אוויר. בבדיקת הדם הרף הוא 50 מ"ג אלכוהול ב-100 מיליליטר דם.

    * האוכלוסיות המיוחדות – יש 4 קבוצות של נהגים שעבורם הכמות המותרת של אלכוהול שעדיין מותר לנהוג איתה נמוכה בהרבה. הקבוצות הן נהגים חדשים, נהגים צעירים (עד גיל 24), נהגים של כלי רכב כבדים (מעל 3,500 ק"ג) ונהגים של כלי רכב ציבוריים. עבור כל אלה הרף שנקבע הוא 50 מק"ג אלכוהול בליטר אוויר או 10 מ"ג אלכוהול ב-100 מיליליטר דם.

    * הענישה – הרשעה בעבירת נהיגה בשכרות מובילה לפסילה של לפחות שנתיים, ואם מדובר בהרשעה שנייה בעבירה זו הפסילה תהיה ל-4 שנים ומעלה. הרשעה בעבירת נהיגה תחת השפעת אלכוהול מובילה לפסילה של 3 חודשים או יותר.

    מזעור העונש בדרך הרלוונטית האפשרית

    עם עורך דין נהיגה בשכרות תסתיים בעונש מינימלי ואפילו בזיכוי במקרים מסוימים. דרכי הפעולה האפשריות הן איתור כשלים בעבודתה של המשטרה, הצגת נסיבות מקלות ושכנוע התביעה להסתפק בעבירה הקלה יותר מבין השתיים, כאמור נהיגה תחת השפעת אלכוהול. עו"ד אסף ברדוגו מסייע גם במניעת פסילת רישיון מנהלית ע"י קצין משטרה מיד לאחר העלאת החשד בדבר הנהיגה עם אלכוהול בדם.

    נקלעת לבעיה משפטית?

    אנחנו כאן כדי לעזור




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין