לקביעת פגישת ייעוץ השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

    עורך דין פלילי בצפון

    עו"ד פלילי בצפון

    עורך דין פלילי בצפון הוא איש מקצוע ששירותיו נחוצים במגוון רחב של מצבים. המכנה המשותף לכולם הוא קיומו של הליך פלילי, וכמובן הצורך בשירות נחוש, מקצועי ומחויב. עם משרד עו"ד אסף ברדוגו תוכלו לסמן V על כל 3 האיכויות הנ"ל, ובהתאם התועלת הגבוהה.

    הפעולות שמבצע עורך דין פלילי בצפון למען הלקוחות

    * שחרור ממעצר – בין אם מעצר ימים כחלק מחקירה ובין אם כשישנו חשש למעצר עד תום ההליכים לאחר הגשת כתב אישום חמור.

    * ייצוג בשימוע – התנהלות מושכלת מול הפרקליטות או התביעה המשטרתית, כך שמצד אחד לא ייחשף מידע שלא כדאי שיגיע לרשות גופים אלה בנקודת הזמן הנוכחית, ומצד שני האינטרסים של הלקוח יבואו לידי ביטוי – ובפרט תושג המטרה של ביטול כתב האישום (כולל באמצעות הסדר טיעון נוח).

    * השבת רכוש תפוס – ביטול צווים שגורמים לפגיעה כלכלית, ובפרט החזרת רכוש שהמשטרה החרימה וביטול הקפאת חשבון בנק.

    * מחיקת רישום פלילי – שירות שמאפשר לאדם לפתוח דף חדש באמת בחייו, על בסיס שינוי עילת סגירת התיק..

    * צו הגנה – פעולה שמטרתה קבלת צו למניעת הטרדה מאיימת או צו למניעת אלימות במשפחה, ובדרך זו הרחקת הגורם המאיים והבטחת הגנה ללקוח או ללקוחה.

    * ייצוג בבית משפט – כשהליך פלילי כולל העמדה לדין, ישנה כמובן חשיבות רבה במיוחד לאיכות הייצוג המשפטי.

    שירות בזמינות גבוהה

    איכות חשובה נוספת של כל עורך דין פלילי בצפון היא זמינות גבוהה. כשאדם ניצב בפני הארכת מעצר, הצורך בייצוג מידי ברור מאליו, וכך גם במקרים שבהם נדרש צו הגנה. גם במצבים אחרים הזמינות משמעותית, מפני שאדם שנמצא במצוקה רוצה באופן טבעי לדעת שיש מי שניצב לצידו בכל נקודת זמן. משרד עו"ד אסף ברדוגו החל לפעול בשנת 2013, ומאז רשם הצלחות רבות וצבר לקוחות שקיבלו את העזרה שהיו זקוקים לה – ובדיוק ברגע הנכון. השירות של עו"ד ברדוגו מתאפיין גם ביושרה מלאה, מתוך הבנה שכל אדם זכאי לדעת מהו מצבו המדויק, בלי פילטרים ובלי לעגל פינות, וכמובן בלי הבטחות שווא.

    עורך דין פלילי בצפון

    עורך דין פלילי בקריות

    המשפט הפלילי מקיף שורה ארוכה מאוד של עבירות, בתחומים שונים. מאפיין מרכזי נוסף הוא שהמדינה היא התובעת, גם כשהעבירה מבוצעת כלפי אדם או חברה פרטית. בהתאם גם העונשים עשויים להיות קשים, ולכן בכל מקרה של הסתבכות עם החוק רצוי לפנות מיד אל עורך דין פלילי בקריות. עו"ד אסף ברדוגו הקים את המשרד העצמאי שבראשו הוא עומד בשנת 2013, ומאז ייצג בהצלחה חשודים ונאשמים בכל סוגי העבירות הפליליות וצבר מומחיות מקיפה.

    תחומי המומחיות של עורך דין פלילי בקריות

    * עבירות מין – כולל הטרדות מיניות, בעילה אסורה בהסכמה, מעשים מגונים ועוד. בשנים האחרונות הרשויות החמירו את היחס כלפי חשודים בעבירות מין, ובפרט השתנו הנורמות החברתיות ביחס להטרדה מינית, ולכן החשיבות של קבלת עזרה מעורך דין פלילי מנוסה.

    * עבירות סמים – אם בתחום עבירות המין ניתן לראות כיצד החוק מתאים עצמו לנורמות חברתיות, בתחום הסמים דווקא נוצר פער – כשגם פעולות שאנשים רבים תופשים כנורמטיביות נחשבות עבירות ואפילו חמורות. בפרט חשוב להדגיש שהחזקת סם בכמות מסוימת מוגדרת כמיועדת למטרות סחר גם אם אין כוונה כזו בפועל.

    * עבירות רכוש – קשת רחבה של עבירות ובהן גניבה, התפרצות, גניבה בידי עובד ציבור ועוד.

    * עבירות אלימות ועבירות המתה – מאיומים ו"תקיפה סתם" דרך תקיפה, חבלה חמורה, גרימת מוות ברשלנות וכלה במתה בקלות דעת ורצח.

    * עבירות צווארון לבן – מרמה, הפרת אמונים, קבלת שוחד, מתן שוחד, עבירות סמים ועבירות נוספות שלמרות שלא מלוות באלימות הענישה עליהן עשויה להיות קשה.

    בקיאות מקצועית ויחס אישי

    עורך דין פלילי בקריות נדרש קודם כל לבקיאות מקצועית מעמיקה, ובפרט בנושא הספציפי שבו הלקוח זקוק לעזרה. בנוסף, נדרש גם יחס אישי מפני שהליך פלילי כרוך מטבעו במתח רב ועורך דין מיומן יתייחס גם להיבט זה ויסייע בהרגעת הלקוחות. עו"ד אסף ברדוגו חרת על דגלו מצוינות אישית ומקצועית, שבאה לידי ביטוי במקסימום תשומת לב לכל פרט ופרט, בזמינות גבוהה, במחויבות למצוא את האסטרטגיה הנכונה ביותר לכל תיק ובמימוש האסטרטגיה באופן מוקפד – בדרך לשירות מועיל במיוחד.

    עו"ד פלילי בחיפה

    עו"ד פלילי בחיפה

    עו"ד פלילי בחיפה הוא איש מקצוע שמספק שירות חיוני ואפילו קריטי. למעשה האיכות של עורך הדין הפלילי היא זו שמייצרת את ההבדל בין מאסר, שעלול להיות ארוך, לבין עונש קל יותר ואפילו זיכוי מלא, ועוד קודם לכן בין מעצר ממושך לבין חירות במהלך חקירת המשטרה. עורך הדין אסף ברדוגו הקים משרד עורכי דין עצמאי בשנת 2013, ומאז סיפק מגוון רחב של שירותים משפטיים במגוון רחב של מצבים.

    האיכויות המשמעותיות של עו"ד פלילי בחיפה

    * זמינות גבוהה – יש מצבים שבהם עורך דין פלילי חייב לספק שירות איכותי בזמן קצר מאוד. למשל, בדיון הארכת מעצר, או כשנדרש ייעוץ לפני חקירה שעלולה להרע במידה ניכרת את מצבו של חשוד. גם בהמשך ההליך הפלילי זמינות גבוהה היא איכות חיונית, מפני שבזכותה האדם שנמצא בסיטואציה לא פשוטה מבחינתו יודע שהוא לא לבד מול המערכת.

    * יושרה – עורכי דין פליליים שמבטיחים הבטחות שווא עלולים להזיק ללקוחותיהם. רק איש מקצוע שמשקף באופן נאמן למציאות את המצב המשפטי, בכל נקודת זמן, מאפשר לחשוד או נאשם בעבירה פלילית לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר עבורו.

    * ניסיון – עורך דין פלילי בחיפה שכבר ייצג חשודים ונאשמים בביצוע עבירה פלילית זהה לזו שבה אתם חשודים או נאשמים יודע לזהות מראש מוקשים אפשריים וגם לנטרל אותם, ובאופן כללי אמון על בחירת אסטרטגיה אופטימלית.

    * נחישות – תכונה זו נדרשת כדי לעמוד מול מערכת אכיפת החוק שכוללת גופים בעלי כוח רב שמתנהלים לעיתים בשרירותיות.

    מחויבות מלאה לכל לקוח ולכל לקוחה

    עוד איכות שנחוצה לכל עו"ד פלילי בחיפה היא מחויבות אמיתית לכל לקוח ולכל לקוחה. ההליך הפלילי הינו הליך מורכב מטבעו, ויש בו תחנות אפשריות רבות – ייעוץ לפני חקירה, ייצוג בדיון הארכת מעצר, ייצוג בשימוע, ניהול מו"מ לטובת הסדר טיעון מקל, ייצוג בבית משפט, ערעור פלילי – ולכן אסור להתפשר על זהות איש המקצוע שיפעל למענכם. עו"ד אסף ברדוגו צבר ניסיון רחב היקף בכל תחומי המשפט הפלילי (עבירות סמים, עבירות מרמה והונאה, עבירות אלימות, עבירות מין ועוד), ובהתאם יכול להבטיח וגם לקיים שירות מועיל במיוחד.

    נקלעת לבעיה משפטית?

    אנחנו כאן כדי לעזור




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין