לקביעת פגישת ייעוץ השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

    עורך דין צו הרחקה

    עו"ד צו הרחקה למניעת הטרדה מאיימת

    מדינת ישראל, כמו כל מדינה, מחויבת להגן על אזרחיה – גם מפני איומים חיצוניים וגם מפני סיכונים שנגרמים מאנשים מוכרים. למטרה זו נועדו שני סוגי צווים שמוגדרים שניהם כצווי הרחקה: צו למניעת הטרדה מאיימת וצו למניעת אלימות במשפחה. באופן כללי מומלץ להיעזר במומחה בתחום, מפני שרק בעזרת עורך דין צו הרחקה אכן מוצא ע"י בית המשפט ונשאר תקף גם לאחר שהוא מקשיב לטיעוני הצד השני. עו"ד אסף ברדוגו מסייע בהגשת הבקשות ובייצוג מי שנמצא או נמצאת תחת איום, בזמינות גבוהה וברגישות מרבית.

    באילו מקרים ניתן להוציא באמצעות עורך דין צו הרחקה?

    * אלימות מצד בן משפחה – לרבות ביצוע עבירת מין או כליאה. ההגדרה של "בן משפחה" רחבה למדי, וחשוב להגיש את הבקשה תוך מספר ימים לכל היותר ממועד ביצוע מעשה האלימות (רצוי כמובן לעשות זאת כבר באותו היום או למחרת).

    * התעללות נפשית מתמשכת מצד בן משפחה – כך שנוצרה פגיעה קבועה בחיי היומיום.

    * סבירות גבוהה לאלימות עתידית מצד בן משפחה – במקרה כזה נדרשים נימוקים משכנעים לחשש ולכן חשוב במיוחד להיעזר בעורך דין מנוסה.

    * הטרדה מאיימת – גם כשהגורם המאיים אינו בן משפחה ניתן כמובן להוציא צו הרחקה, וליתר דיוק צו למניעת הטרדה מאיימת. ההגדרה בחוק ל"הטרדה מאיימת" רחבה מאוד וכוללת מעקב אחרי אדם, הצבת מארב לאדם, פגיעה ברכוש או בחופש התנועה, נזק למוניטין ואיום בפגיעה (לרבות מצב שבו אדם מאיים לפגוע בעצמו בניסיון להפעיל לחץ על אדם אחר).

    משרד עו"ד המתמחה בצו הרחקה והגנה על הנפגע

    כדי להוציא בעזרת עורך דין צו הרחקה – גם צו למניעת אלימות במשפחה וגם צו למניעת הטרדה מאיימת – מוגשת בקשה לבית משפט שלום או לבית משפט לענייני משפחה. בית המשפט מוסמך להוציא את הצו באופן מידי, אולם תוך 7 ימים לכל היותר יש לקיים דיון במעמד הצד השני, זה שנגדו הוצא הצו. בהתאם השירות של משרד עורכי דין ונוטריון אסף ברדוגו מתאפיין הן בזמינות גבוהה מאוד מפני שאסור להתעכב בהוצאת צווי הרחקה, והן בהצגה מדויקת ומנומקת של הטיעונים הרלוונטיים – על-מנת לקבל את ההגנה הדרושה.

    נקלעת לבעיה משפטית?

    אנחנו כאן כדי לעזור




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין