לקביעת פגישת ייעוץ השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

    עורך דין תעבורה בחיפה

    עורך דין תעבורה בחיפה מומלץ

    נהיגה היא פעולה נפוצה מאוד, ולמעשה כזו שרבים מאיתנו מבצעים מדי יום. גם אנשים נורמטיביים ושומרי חוק עלולים לעבור עליו תוך כדי נהיגה, וישנם גם מצבים שבהם אדם מואשם על לא עוול בכפו בנהיגה תחת השפעת אלכוהול, אחריות לתאונת דרכים, מהירות חריגה וכו'. במקרים אלה רצוי לא להישאר לבד מול המערכת אלא להיעזר בשירות של עורך דין תעבורה בחיפה. משרד עורכי דין ונוטריון אסף ברדוגו מספק מגוון רחב של שירותים בתחום, כולל ייעוץ לפני שימוע במשטרה, עזרה למי שזומנו למרב"ד, גיבוש הסדרי טיעון מקלים וייצוג מקצועי בבית דין לתעבורה.

    האיכויות המשמעותיות הנדרשות מכל עורך דין תעבורה בחיפה

    * אמינות – תיקי תעבורה הם תיקים מורכבים מטבעם. מנעד האפשרויות של עורך דין לענייני תעבורה, בקיא ומנוסה ככל שיהיה, מוגבל בהתאם לנסיבות המקרה, ולכן חשוב לא להבטיח הבטחות שווא אלא לשקף ללקוחות תמונת מצב מדויקת ואת האפשרויות האמיתיות שעומדות בפניהם.

    * זמינות – במקרים רבים השירות של עורך הדין בתחום נדרש תוך זמן קצר. למשל, לפני זימון לשימוע במשטרה שעלול להסתיים בפסילת הרישיון לפרק זמן של עד 90 ימים, או אחרי תאונת דרכים.

    * נחישות – התמודדות מול משטרת ישראל ומול הפרקליטות מחייבת גם נחישות לאורך כל הדרך, כולל מציאת כיווני פעולה שיצליחו לחדור כל התנגדות ומיצוי כל האפשרויות שיכולות לסייע ללקוח.

    * יחס אישי – כמו כל שירות, של כל איש מקצוע, בכל תחום, גם אצל עורך דין תעבורה הציפיות כוללות יחס אישי שמסייע להתמודד עם המצב הלא פשוט.

    * בקיאות – באופן טבעי נדרשת בקיאות מקצועית מעמיקה, הן לגבי החוק והן לגבי הפסיקה, כולל התעדכנות מתמדת בנוגע לחידושים ותקדימים.

    עורך דין שנלחם עבורכם

    מעבר לכל האיכויות החיוניות הנ"ל, כדאי להעדיף עורך דין תעבורה בחיפה שמחויב אליכם מכל הלב ונלחם למענכם עם כל הכלים המשפטיים האפשריים. עורך דין אסף ברדוגו עושה זאת כבר למעלה מעשור במשרד העצמאי שהקים, תוך שהוא מביא לידי ביטוי גם את תפישת העולם שדוגלת בכך שכל אדם זכאי לייצוג הוגן ואיכותי בכל מקרה של חשד בביצוע עבירת תנועה.

    עורך דין תעבורה בחיפה

    עורך דין תעבורה בצפון

    דיני תעבורה הם אוסף רחב יריעה של חוקים ותקנות שנוגעים לכל מי שנוהג או נוהגת בכל כלי רכב מכל סוג שהוא. בהתאם חלק גדול מאוד מאזרחי ישראל הבוגרים עלולים לעבור על החוק, מה גם שבזמן נהיגה לא תמיד הנהגים מודעים לכך שהתנהלות לא זהירה הינה עבירה על החוק שעלולה במקרים מסוימים להוביל אפילו למאסר בפועל! בהתאם יש מגוון מצבים שבהם נדרשים שירותיו של עורך דין תעבורה בצפון. במשרד עורכי דין ונוטריון אסף ברדוגו מסייעים לנהגים בשלל דרכים.

    הדרכים שבהן עורך דין תעבורה בצפון יכול לסייע גם לכם

    * ייעוץ לפני שימוע במשטרה – נהגים שביצעו עבירת תנועה שמוגדרת כחמורה – למשל עקיפה מסוכנת או נהיגה במהירות גבוהה מאוד – עלולים לאבד את רישיון הנהיגה עוד לפני ההגעה לבית דין לתעבורה. ההליך הוא פסילה מנהלית ע"י קצין משטרה (בדרגת מפקח ומעלה), והיערכות מושכלת אליו, על בסיס ייעוץ של עורך דין מנוסה, מפחיתה במידה ניכרת את הסיכון לפסילה.

    * ייעוץ אחרי תאונת דרכים – מעורבות בתאונת דרכים גורמת לטלטלה של ממש, ולכן מומלץ בחום להתייעץ מיד עם עורך דין מומחה לדיני תעבורה – לפני שמודים באחריות לתאונה וגם לפני שנצמדים לזכות השתיקה באופן גורף (שתי בחירות שעלולות לסבך אתכם).

    * זימון למכון הרפואי לבטיחות בדרכים – המכון הרפואי לבטיחות בדרכים ממליץ לרשות הרישוי במשרד התחבורה לפסול את רישיון הנהיגה של מי שנמצאים לא כשירים לנהוג. למשל, אנשים מבוגרים שסובלים ממגבלות שונות, אנשים שמשתמשים בסמים, נכים ועוד. במקרים אלה עורך דין לענייני תעבורה מסייע בהפחתת הסיכון לפסילה, באמצעות ייעוץ וגם סיוע בהשגת חוות דעת מומחה רלוונטית עבורכם.

    * נהיגה בשלילה – עבירה חמורה במיוחד שעלולה להסתיים גם במאסר, ולכן חשוב מאוד למצוא עורך דין שכבר עזר לאנשים אחרים במצב דומה.

    ניסיון משמעותי

    איכות השירות של עורך דין תעבורה בצפון נשענת בעיקר על ניסיון, וכמובן גם על מידת המחויבות שלו ללקוחותיו. עם משרד עורכי דין ונוטריון אסף ברדוגו אתם יכולים לסמן V על שתי האיכויות הנ"ל, וכן על זמינות גבוהה ויושרה מוחלטת – וכך לדעת בוודאות שתקבלו את השירות הטוב ביותר האפשרי.

    נקלעת לבעיה משפטית?

    אנחנו כאן כדי לעזור




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין