לקביעת פגישת ייעוץ השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם

    עורך דין תעבורה בקריות

    עורך דין תעבורה בקריות – אסף ברדוגו

    עורך דין תעבורה בקריות הוא איש מקצוע שניצב לצד אדם ברגע משמעותי מאוד בחייו. ההבדל בין חיים עם רישיון נהיגה לבין חיים ללא רישיון כזה דרמטי. בנוסף, יש עבירות תעבורה שהעונש עליהן כולל גם מאסר בפועל, ובאופן כללי המעבר החד משגרה רגילה, לרוב של אדם נורמטיבי לחלוטין, למעמד של חשוד או נאשם, מייצר טלטלה לא פשוטה וחשוב שיהיה מומחה מנוסה לצדכם. עו"ד אסף ברדוגו צבר ניסיון רב בתחום הספציפי של דיני תעבורה, ניסיון שבא לידי ביטוי הן במקצועיות והן ברמת שירות גבוהה.

    מתי חשוב במיוחד לפנות אל עורך דין תעבורה בקריות?

    * אחרי תאונת דרכים – אין כמעט אדם שלא מתערער בעקבות תאונת דרכים שבה הוא מעורב. התוצאה עלולה להיות לקיחת אחריות גם אם האדם כלל לא אשם בתאונה, שמירה על זכות השתיקה מול המשטרה גם כשזו לא הטקטיקה הנכונה וטעויות נוספות. ליווי וייעוץ של עורך דין תעבורה מנוסה מפחית באופן דרמטי את הסיכוי לשגיאה ומהווה בסיס להתמודדות מיטבית עם המצב.

    * לפני זימון למכון הרפואי לבטיחות בדרכים – המכון הרפואי ידוע כמי שמפעיל שיקול דעת מחמיר ולעיתים גם נוקשה ביחס לכשירות של כל אדם לנהוג ברכב. בהתאם, על-מנת לא לאבד את הרישיון בעקבות המלצת המכון, חשוב להגיע אליו מוכנים אחרי הכוונה ספציפית של עורך דין בתחום.

    * פסילת רישיון ע"י קצין משטרה – אם קצין משטרה פסל את הרישיון שלכם בעקבות שימוע ולפני הגשת כתב אישום, ניתן לערער על כך – בבית משפט מחוזי. הערעור חייב להיות מנומק, ולכן כדאי להפקיד את המשימה בידי מי שזו המומחיות שלו.

    * נהיגה ללא רישיון מתאים – כולל במקרים שבהם הרישיון "רק" לא חודש במשך תקופה ארוכה.

    יושרה מוחלטת

    האיכות המשמעותית ביותר של עורך דין תעבורה בקריות היא יושרה, כך שהלקוח או הלקוחה ידעו בדיוק מהו מצבם המשפטי, מהו מנעד האפשרויות הרלוונטי בהתאם לנסיבות ומהי הדרך הטובה ביותר להגיע לתוצאה הטובה ביותר מבחינתם. עו"ד אסף ברדוגו מתנהל במלוא היושרה הנחוצה, ובנוסף מפגין מחויבות מוחלטת לסייע לכל אדם שנקלע לצרה בכל הנוגע לעבירות תעבורה.

    נקלעת לבעיה משפטית?

    אנחנו כאן כדי לעזור




      קידום עורכי דין קידום עורכי דין